Vaak Gestelde Vragen

Onderaan kan u de aan ons vaak gestelde vragen terugvinden. Neem deze aub even door alvorens ons te contacteren. Hebt u een vraag die hier niet werd beantwoord? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via bankoverboeking, Bancontact/Mister Cash, Paypal (incl. Visa en MasterCard) en iDeal.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Uw factuur ontvangt u via email na het plaatsen van uw bestelling. Dit kan wel enkele minuten duren.
Kan ik contant betalen bij levering?
Neen, betaling bij levering is niet mogelijk aangezien wij met een externe transportfirma werken.
Kan ik de producten vooraf komen bezichtigen?
Dit kan in onze toonzaal te Vichte: Knokstraat 31A - 8570 Vichte (BE). Open van maandag t.e.m vrijdag van 9u-12u en van 13u-18u. Zaterdag op afspraak.
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Uw bestelling zelf komen afhalen in ons magazijn te Vichte is mogelijk op afspraak. U kan deze optie selecteren op de bestelpagina. Na het plaatsen van uw bestelling en betaling ontvangt u van ons een mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.
Is mijn online betaling veilig?
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al sinds 2005 bestaat. Indien u liever niet online via Bancontact of creditkaart betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te voldoen via manuele bankoverboeking/overschrijving.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Levertermijn voor vloeren en toebehoren op stock: gemiddeld 5 à 7 werkdagen Levertermijn voor vloeren en toebehoren niet op stock: maximaal 15 werkdagen
Kan ik mijn pakket online volgen?
Dit kan! U ontvangt automatisch via email een verzendbevestiging met traceercode op de dag dat wij uw bestelling versturen. Uw pakket kan u vanaf dan zelf online volgen.
Ik woon in een appartementsblok, kan de levering op mijn verdieping ook gebeuren?
Uw bestelling parket of laminaat zal worden afgeleverd aan de voordeur op een pallet. De pakketten zelf worden door de chauffeur van de transportfirma NIET binnen/boven gebracht. Levering gebeurt ook enkel op gelijkvloers. U moet dus zelf zorgen dat de producten op de juiste verdieping geraken.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
Tarief van levering hangt af van uw adres en het totale gewicht van uw bestelling en wordt automatisch berekend op onze bestelpagina. Vanaf een bestelbedrag van €450 = gratis levering in België!